Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Σκέψεις και Συναισθήματα.

Καθώς κάθομαι εικόνες και λέξεις έρχονται και φεύγουν απ το μυαλό μου.Επαναλαμβάνονται σκηνές ακριβώς μπροστά μου,και εγώ είμαι απλός θεατής,παρακολουθώντας άπραγος μέρη απ τη ζωή μου. Αυτές οι εικόνες μεταφράζονται σε σκέψεις οι οποίες με διαπερνούν φέρνοντας αναμνήσεις.Τίποτα δεν τελειώνει έτσι..τα ''τότε'' φαίνονται ουτοπικά και ταυτόχρονα μακρινά αλλά πάντα ελπίζω στο τώρα..τα πάντα ανατρέπονται για ακόμα μία φορά! 'Ισως οι σκέψεις να είναι μία διέξοδος της καθημερινότητας.Μία γαλήνια συντροφιά για πολλούς.Είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αποφευχθεί από κανέναν..Πολλές φορές τυχαίνει ο νους να τρέχει σε γεγονότα δυσάρεστα χωρίς την συνειδητή θέλησή μας,ή μάλλον χωρίς να θέλουμε να αποδεχτούμε τι ακριβώς είναι αυτό που μας απασχολεί.Σίγουρα έχεις πιάσει τον εαυτό σου να γίνεται έρμαιο των σκέψεων που βασανίζουν το μυαλό σου,κάπως έτσι νιώθω και εγώ. Τα πάντα είναι διασκορπισμένα στο μυαλό μου,δεν σκέφτεται λογικά, απλά αντιδρά στα ερεθίσματα που το περιβάλλουν...Όλοι λένε πως ο μόνος τρόπος να μην τρελαθείς είναι να σταθείς δυνατός,να ξέρεις ποιος πραγματικά είσαι και πως τίποτα δεν πρόκειται να σε κάνει έναν ΞΕΝΟ σε σημείο που να μην αναγνωρίζεις τον εαυτό σου.Πραγματικά ελπίζω να μην φτάσεις σ αυτό το σημείο γιατί θα τρομάξεις και εσύ ο ίδιος,πόσο μάλλον οι γύρω σου.. Σίγουρα οι σκέψεις συνδέονται άμεσα με τα συναισθήματα τα οποία πολλές φορές θες να αγνοήσεις,αλλά μάταια.Τα συναισθήματα κυριεύουν την κοινή λογική και ωθούν τους ανθρώπους σε ακραία σημεία πολλές φορές.Τίποτα δεν γίνεται τυχαία και πραγματικά το πιστεύω πλέον!τα πάντα έχουν το λόγο τους.. Μην φοβάσαι,θα τα καταφέρεις,πάντα βγαίνεις πιο δυνατός μέσα από δύσκολες καταστάσεις,και πάντα μένει αυτή η γλυκιά νοσταλγία για τις στιγμές που έχεις ζήσει,που δεν μετάνιωσες, και που μπορεί να ζητάς απεγνωσμένα να τις ξανά ζήσεις έστω και για ελάχιστα λεπτά...Σκέψεις που μένουν κλεισμένες βαθιά μέσα σε ένα κουτί κλειδωμένο με τον πιο περίεργο ''συνδιασμό''. Τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσεις από δω και πέρα τον ξέρεις ΜΟΝΟ εσύ γι αυτό κάνε τις επιλογές σου όσο έχεις ακόμα την ευκαιρία,πριν την πάρουν άλλοι για εσένα και ας ελπίσουμε ο δρόμος που θα διαλέξεις αυτή τη φορα να μην οδηγεί σε αδιέξοδο ή σε κάποιο ήδη γνώριμο μονοπάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου